De Speld: de humor ligt op straat
- Media
- 6 jan 2021 @ 15:09
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Outdoor
- 6 jan 2021 @ 15:09
- Lucas Boon
Satirisch platform De Speld slaat de handen ineen met buitenreclame-exploitant JCDecaux. Vanaf vandaag ligt de humor nu eindelijk ook op straat, aldus beide partijen.
Tot voor kort publiceerde De Speld zijn stukken 'alleen' op zijn eigen website, social media en de Volkskrant, maar vanaf vandaag is de satirische content ook te vinden op de digitale displays van JCDecaux, in eerste instantie in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Haarlem en binnenkort Almere. De artikelen zijn 'speciaal geselecteerd' voor out of home.
De Speld op JCDecaux-scherm.
Jerome Kuijken, commercieel directeur van De Speld, licht toe: 'Een mooie start van 2021. De samenwerking met JCDecaux geeft ons de mogelijkheid om een breder publiek te bereiken en meer impact te maken. En wat is er leuker dan door de stad fietsen en een goede grap van De Speld tegen te komen?'
Bart de Vries, commercieel directeur van JCDecaux, vult aan: 'Ons motto is al jaren dat het buiten leuker is dan binnen, al begrijpen we heel goed dat dat in deze minder is dan normaal. Daarom bedachten we dat de humoristische uitingen van De Speld een podium verdienen in onze digitale reclame-objecten. Gewoon om buiten de glimlach op de gezichten van de mensen terug te brengen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max op in megadeal
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
- Podimo bereikt 300K betalende leden in Nederland
- [column] Als je kerstcommercial wordt teruggetrokken omdat je...
- Aandacht voor advertenties blijkt sterk platformafhankelijk
- [column] De mooiste tijd van het jaar?
Laatste Nieuws
- Aandacht voor advertenties blijkt... 16-12-2025
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

